Regulamin Konkursu –Zdjęcie świąteczne

(dalej również: „Regulamin lub „Regulamin Konkursu”)

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Organizatorem konkursu Zdjęcie świąteczne” (dalej również: „Konkurs”) i przyrzekającym nagrody w Konkursie w rozumieniu art. 921 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (dalej również: „KC”) jest portal ogłoszeniowy www.szczeniaki-fci.pl

e-mail: szczeniaki.fci@gmail.com (dalej również: „Organizator”).

2. Konkurs prowadzony jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i prowadzony jest w sieci Internet w ramach strony internetowej dostępnej pod adresem URL: www.szczeniaki-fci.pl (dalej również: „Strona Internetowa”), w ramach której Organizator prowadzi serwis szczeniaki-fci (dalej również: „Serwis”).

3. Regulamin ustala warunki uczestnictwa i zasady Konkursu oraz określa prawa i obowiązki uczestników Konkursu, a także prawa i obowiązki Organizatora.

§ 2

PRZEDMIOT I CEL KONKURSU

1. Przedmiotem Konkursu jest wyłonienie na zasadach określonych niniejszym Regulaminem najciekawszych i najoryginalniejszych zdjęć, wedle subiektywnego odczucia innych uczestników oraz osób odwiedzających konkurs. Zdjęcia mają przedstawiać psa w klimacie świątecznym.

2. Konkurs prowadzony jest w celu popularyzacji, promocji i reklamy serwisu Organizatora.

§ 3

CZAS TRWANIA KONKURSU

1. Konkurs trwa od dnia 12 grudnia 2019 r. do dnia 23.12.2019 (dalej również: „Okres Trwania Konkursu”).

2. Konkurs przeprowadzany jest jednorazowo.

3. Wyniki zostaną opublikowane na stronie serwisu.

§ 4

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

1. W Konkursie mogą uczestniczyć wyłącznie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które spełniają warunki określone w niniejszym Regulaminie, w szczególności:

a. Polubienie i udostepnienie posta z konkursem na potralu Facebook

b. Polubienie fanpage serwisu na Facebook

c. Przystąpienie do Konkursu na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie w Okresie Trwania Konkursu, w tym w szczególności:

– Wyrażenie chęci wzięcia udziału w Konkursie poprzez spełnienie powyzszych punktów (a-c) co jest jednoznaczne z potwierdzeniem, że zapoznali się z treścią Regulaminu i akceptują bez zmian treść Regulaminu.

d. Umieszczenie w ramach Posta konkursowego na Facebook Pracy Konkursowej, o której mowa w § 5 ust.

(dalej również oddzielnie: „Uczestnik” lub łącznie: „Uczestnicy”).

2. W Konkursie nie mogą brać udziału:

Założyciele, administratorzy oraz pracownicy serwisu www.szczeniaki-fci.pl

3. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.

§ 5

ZASADY KONKURSU

1. Konkurs polega na umieszczeniu przez Uczestnika w ramach Facebook na Poście Konkursowym zdjęcia przedstawiającego psa w klimacie świątecznym (dalej również: „Praca Konkursowa”).

2. Rozmiar i jakość zdjęć określa polityka wewnętrzna portalu Facebook

3. W danej Edycji Konkursu, każdy Uczestnik może zgłosić nieograniczoną liczbę Prac Konkursowych w ramach jednego Konta. Prace Konkursowe mogą być zgłaszane jedynie w Okresie Trwania Konkursu.

4. Zakazane jest zgłaszanie Prac Konkursowych o charakterze bezprawnym lub niezgodnych z Regulaminem Konkursu; w szczególności zakazane jest zgłaszanie Prac Konkursowych o charakterze erotycznym, pornograficznym, powszechnie uznawanych za wulgarne, obraźliwe lub obsceniczne, naruszających zarówno polskie jak i międzynarodowe normy prawne oraz moralne, obrazujących lub propagujących przemoc, nienawiść, dyskryminację (rasową, kulturową, etniczną, religijną lub filozoficzną itp.), naruszających dobra osobiste lub obrażających godność lub uczucia innych osób (w tym religijne i polityczne), jak również o charakterze reklamowym, komercyjnym czy promocyjnym.

Organizator ma prawo usuwać z Serwisu Prace Konkursowe, o których mowa w zdaniu poprzednim.

5. Uczestnik wyraża zgodę na przekazywanie mu przez Organizatora informacji dotyczących Konkursu.

Informacje określone w zdaniu poprzednim nie stanowią w szczególności informacji handlowej.

§ 6

GŁOSOWANIE INTERNAUTÓW I KOMISJA KONKURSOWA

1. Zgłoszone do Konkursu Prace Konkursowe zostają opublikowane w ramach Serwisu Facebook i podlegają ocenie użytkowników sieci Internet odwiedzających Stronę Internetową Facebook, którzy mogą oddać głos na Prace Konkursowe na zasadach określonych poniżej (dalej również: „Głosujący”).

2. Głosowanie na Prace Konkursowe zgłoszone w ramach danej Edycji Konkursu możliwe jest tylko w trakcie jej trwania (dalej również: „Głosowanie")

3. Oddanie głosu odbywa sie poprzez “polubienie" danej Pracy Konkursowej.

4. Głosowanie wyłania zwycięzcę konkursu, tj. zdjęcie z najwieksza liczbą “polubień".

5. Komisja Konkursowa nie ma bezpośredniego wpływu na wyniki głosowania.

6. Zadaniem Komisji Konkursowej jest sprawdzenie, czy uczestnik spełnił wszystkie wymogi konkursu.

§ 7

ZASADY WYŁANIANIA LAUREATÓW KONKURSU

1. W każdej Edycji Konkursu Komisja Konkursowa wyłania:

a. Jednego Uczestnika, którego Praca Konkursowa zamieszczona w ramach Facebook (post konkursowy) w ocenie uzytkowników sieci Internet jest najciekawsza, najbardziej oryginalna i najbardziej pomysłowa oraz najlepiej oddająca charakter Konkursu i jego tematykę.

b. 9 (dziewięciu) Uczestników których prace osiągną najwiecej polubień, ale mniej od zwycięzcy.

3. W przypadku, gdy w ramach Prac Konkursowych, o których mowa w ust. 2 powyżej znajdzie się więcej niż jedna praca danego Uczestnika Konkursu, do puli Prac konkursowych wchodzi tylko jedna Praca Konkursowa danego Uczestnika, która uzyskała największą ilość głosów.

4. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia danej Edycji Konkursu bez wyłonienia Laureatów Konkursu.

§ 8

NAGRODY

1. Nagroda za zajęcie pierwszego miejsca to : Wskazana przez organizatora szelki dla psa marki John dog, oraz ksiązka “Od Szczeniaka" John Dog.

2. Nagrodami za zajecie miejsc 2-10 są książki  “Od Szczeniaka" John Dog.

3. Każdy Laureat Konkursu może otrzymać wyłącznie jedną Nagrodę w ramach jednej Edycji Konkursu.

4. Nagrody nie podlegają wymianie, zamianie, w tym w szczególności nie podlegają wymianie na kwoty pieniężne. Prawo do Nagrody przysługujące Laureatowi Konkursu nie jest zbywalne.

§ 9

OGŁOSZNIE WYNIKÓW

1. Opublikowanie listy nagrodzonych w danej Edycji Konkursu Laureatów odbędzie się w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia danej Edycji Konkursu na Stronie Internetowej Organizatora oraz Fanpage w serwisie Facebook (dalej również: „Lista Laureatów”), na co Uczestnicy wyrażają zgodę poprzez zaakceptowanie oświadczenia zawartego w Formularzu Konkursowym (dalej również: „Ogłoszenie Wyników Danej Edycji Konkursu”).

2. Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imion, nazwisk i innych informacji o Laureatach Konkursu w ramach Serwisu, na co Laureat Konkursu wyraża niniejszym zgodę.

3. Po opublikowaniu Listy Laureatów zgodnie z ust. 1 powyżej, nastąpi weryfikacja danych osobowych Laureatów Konkursu oraz wysłanie Nagród, w sposób wskazany poniżej w § 10 Regulaminu.

§ 10

WERYFIKACJA DANYCH LAUREATÓW I WYDANIE NAGRÓD

1. Weryfikacja danych osobowych Laureatów Konkursu nastąpi w sposób opisany w niniejszym paragrafie.

2. W terminie 10 (dziesięciu) dni od daty Ogłoszenia Wyników Danej Edycji Konkursu zgodnie z § 9 ust. 1 Regulaminu, Organizator skontaktuje się z Laureatem Konkursu, za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail lub poprzez “wiadomość prywatną" na serwisie Facebook. W celu:

a. poinformowania Laureata Konkursu o przyznaniu Nagrody;

b. ustalenia niezbędnych danych Laureata Konkursu w postaci: imienia i nazwiska, adresu korespondencyjnego, numeru telefonu;

c. poinformowania Laureata Konkursu o sposobie i zasadach wydania Nagrody;

3. Każdy Laureat Konkursu, w przypadku skontaktowania się z nim przez Organizatora w celu przyznania Nagrody, zobowiązany jest podać prawidłowe dane osobowe i teleadresowe, o których mowa w ust. 2 lit. b. powyżej, niezbędne do wydania Nagrody. W przypadku zmiany miejsca zamieszkania, zmiany podanego adresu do korespondencji lub zmiany innych danych niezbędnych do doręczenia Nagrody, Laureat Konkursu zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tych zmianach Organizatora.

4. Nagrody zostaną wysłane Laureatowi Konkursu, po podaniu przez niego wszystkich koniecznych danych. Laureat Konkursu zobowiązany jest do podania wszystkich koniecznych danych, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wysłania przez Organizatora zapytania o podanie danych.

5. Po potwierdzeniu przez Laureata Konkursu danych, Organizator wyśle Laureatowi Konkursu przyznaną Nagrodę, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub przesyłką kurierską, w terminie nie dłuższym niż 70 dni od daty Ogłoszenia Wyników Konkursu.

6. Nagroda zostanie wysłana wyłącznie na wskazany przez Laureata Konkursu adres, mieszczący się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

7 W przypadku, gdy Laureat Konkursu poda błędne lub nieprawdziwe dane, a przesyłka wysłana przez Organizatora na wskazany przez niego adres, zostanie zwrócona Organizatorowi, Organizator składa Nagrodę w swojej siedzibie do czasu jej odebrania przez Laureata Konkursu.

§ 11

PRAWA AUTORSKIE I WIZERUNEK OSOBY

1. Do Konkursu mogą być zgłaszane jedynie takie Prace Konkursowe, których wykorzystanie przez Organizatora zgodnie z Regulaminem i udzielonymi na podstawie Regulaminu zezwoleniami, jest zgodne z obowiązującymi przepisami i nie narusza praw osób trzecich, a w szczególności praw autorskich praw majątkowych i osobistych.

2. Uczestnik Konkursu akceptując Regulamin oświadcza, że:

a. przysługują mu prawa autorskie do każdego utworu, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zawartego w Pracy Konkursowej w zakresie niezbędnym do wykonania postanowień Regulaminu przez Uczestnika, w tym w szczególności udzielenia licencji, o której mowa w ust. 3 poniżej oraz zawarcia z Organizatorem umowy, o której mowa w ust. 9 poniżej

b. zgłoszona przez niego Praca Konkursowa nie narusza bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa oraz praw autorskich, praw własności przemysłowej oraz dóbr osobistych osób trzecich;

c. przysługujące mu autorskie prawa majątkowe do Pracy Konkursowej nie są przedmiotem zastawu oraz nie są obciążone prawem osób trzecich;

d. wyraża zgodę na nieodpłatne rozpowszechnienie przez Organizatora swojego wizerunku i/lub wizerunku dziecka udostępnionego w ramach Pracy Konkursowej na czas nieokreślony na polach eksploatacji i w zakresie określonym w ust. 3 i 4 poniżej;

e. wykorzystanie wizerunku psa nie narusza praw osób trzecich.

3. Z chwilą zgłoszenia przez Uczestnika Pracy Konkursowej do Konkursu, Organizator nabywa nieodpłatną, niewyłączną licencję oraz nieodpłatne zezwolenia i zgody, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na korzystanie z Pracy Konkursowej według uznania Organizatora, na wszystkich istniejących polach eksploatacji, w tym polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zaś w szczególności na polach określonych w lit. a. – f. poniżej, tj. Organizator będzie uprawniony w szczególności do korzystania z Pracy Konkursowej dla celów komercyjnych i/lub promocyjno-reklamowych, na następujących polach eksploatacji:

a. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania w całości lub w części – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową oraz multimedialną, niezależnie od standardu, systemu, formatu, na dowolnym nośniku, w tym w szczególności utrwalanie i zwielokrotnianie w dowolnej ilości i formie;

b. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Prace Konkursowe, w całości lub w części utrwalono – wprowadzanie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami, użyczenie, najem, dzierżawa oryginału albo egzemplarzy;

c. w zakresie rozpowszechniania Prac Konkursowych, w całości lub w części, w sposób inny niż określony powyżej w lit. b. – publiczne wykonanie, wystawienie, odtworzenie, nadawanie, i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie Prac Konkursowych w taki sposób, aby każdy

mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym; w tym rozpowszechnianie w Internecie, między innymi na stronie www.bobovita.pl i w ramach profili Organizatora prowadzonych w serwisie Facebook i serwisie Instagram;

d. wykorzystywanie Prac Konkursowych do celów reklamowych, promocyjnych oraz informacyjnych Organizatora, bez ograniczenia, w tym w ulotkach, direct mailingu, Internecie, prasie, telewizji i poprzez inne środki techniczne odpowiednie ze względu na potrzeby promocji i reklam;

e. wprowadzanie Prac Konkursowych w całości lub części do sieci teleinformatycznych, telekomunikacyjnych, komputerowych, w tym do sieci Internet oraz do innych sieci, bez ograniczenia, wprowadzanie Prac Konkursowych w całości lub w części do pamięci komputerów oraz przetwarzanie w pamięci komputerów, bez ograniczenia;

f. dokonywanie modyfikacji, skracania, dekompozycji, tłumaczeń Prac Konkursowych na różne wersje językowe oraz rozpowszechnianie Prac Konkursowych w każdym języku, na dowolnym nośniku.

4. Korzystanie z Prac Konkursowych na polach eksploatacji określonych w ust. 3 lit. a. – f. powyżej, może następować w całości, w części, fragmentach, samodzielnie, w połączeniu z dziełami innych podmiotów, w tym jako część dzieła zbiorowego, po zarchiwizowaniu w każdej formie, w szczególności elektronicznej i drukowanej, po dokonaniu opracowań, przystosowań, uzupełnień, animacji lub innych modyfikacji itd. Uczestnik zezwala Organizatorowi i podmiotom upoważnionym do tego przez Organizatora na przeróbki, adaptacje, zmianę, tłumaczenie, dostosowywanie Pracy Konkursowej, w tym na dodawanie do Pracy Konkursowej elementów animacji i korzystanie w takiej formie z Pracy Konkursowej na polach eksploatacji określonych w ust. 3 lit. a. – f. powyżej,

5. Licencja, o której mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu obejmuje prawo do udzielania dalszych licencji (sublicencji), w szczególności Organizator ma prawo przeniesienia uzyskanych praw, zezwoleń i upoważnień na inne podmioty według własnego uznania, bez wynagrodzenia z tego tytułu.

6. Organizator nie jest zobowiązany do publikowania Prac Konkursowych, a odmowa rozpowszechniania nie wymaga uzasadnienia.

7. Niniejsza licencja zostaje udzielona na czas nieoznaczony.

8. Organizator zastrzega zgodnie z art. 921 § 3 KC, że nabywa prawo własności do nośnika, na którym utrwalono Pracę Konkursową oraz autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji wskazanych w ust. 3 powyżej do nagrodzonej Pracy Konkursowej z dniem wydania Nagrody Laureatowi Konkursu.

9. Laureat Konkursu zobowiązuje się zawrzeć z Organizatorem niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia Nagrody w formie pisemnego

oświadczenia przyjętego przez Organizatora, umowę o przeniesienie autorskich praw majątkowych do nagrodzonej Pracy Konkursowej na wskazanych ust. 3 niniejszego paragrafu polach eksploatacji i za wyłącznym wynagrodzeniem w postaci przyznanej danemu Laureatowi Konkursu Nagrody. Projekt oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Organizator zastrzega sobie wyłączne prawo wyboru Laureatów Konkursu, z którymi zawarta zostanie umowa o przeniesienie autorskich praw majątkowych.

10. Z chwilą przejścia autorskich praw majątkowych do Utworu na Organizatora, Laureat Konkursu zobowiązuje się do powstrzymania się od wykonywania autorskich praw osobistych oraz nadzoru autorskiego względem Utworu. Laureat Konkursu zezwala Organizatorowi i podmiotom upoważnionym do tego przez Organizatora na przeróbki, adaptacje, zmianę, tłumaczenie, i inne dostosowywanie Pracy Konkursowej do potrzeb Organizatora.

11. Uczestnik zobowiązuje się, że do dnia Ogłoszenia Wyników Danej Edycji Konkursu, prawa o których mowa w ust. 2 lit a nie zostaną przeniesione na osoby trzecie.

12. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich do utworów wykorzystywanych w ramach Pracy Konkursowej. W przypadku wystąpienia przeciwko Organizatorowi przez osoby trzecie z roszczeniem związanym z naruszeniem praw autorskich do utworów wykorzystanych przez Uczestników podczas tworzenia Pracy Konkursowej, Uczestnik zobowiązuje się zwolnić Organizatora od obowiązku świadczenia na rzecz osób trzecich jakichkolwiek świadczeń związanych z naruszeniem praw autorskich i pokryć roszczenia tych osób trzecich w pełnej ich wysokości, na każde żądanie Organizatora.

§ 12

DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator, tj.

www.szczeniaki-fci.pl

e-mail: szczeniaki.fci@gmail.com

2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale może okazać się konieczne do udziału w Konkursie.

3. Organizator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych.

4. Dane Osobowe Uczestników uzyskane w ramach Serwisu w tym udostępnione w ramach Formularzy Konkursowych lub poprzez automatycznie tworzone pliki w ramach przeglądarki w oparciu o aktywność Uczestników w Internecie (pliki cookies), będą przetwarzane przez Organizatora w konkretnych celach określonych w Formularzach Konkursowych, Regulaminie, a także w celach opisanych szczegółowo w ramach „Polityki Prywatności i Cookies” dostępnej w Serwisie.

5. Uczestnikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.

6. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności i Cookies“ dostępnej w Serwisie.

§ 13

REKLAMACJE

1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu, Uczestnicy mogą zgłaszać w szczególności na piśmie na adres e-mail Organizatora, określony w ust. 4 niniejszego paragrafu (dalej również: „Reklamacje”).

2. Reklamacje powinny zawierać imię i nazwisko, dokładny adres Uczestnika, a także dokładny opis i wskazanie przyczyny uzasadniającej złożenie Reklamacji.

3. Ewentualne Reklamacje dotyczącego danej Edycji Konkursu są przyjmowane w Okresie Trwania danej Edycji Konkursu oraz w ciągu 7 dni licząc od dnia Ogłoszenia Wyników Danej Edycji Konkursu.

4. Reklamacje powinny być wysyłane pod adres email: szczeniaki.fci@gmail.com z dopiskiem – konkurs „Zdjęcie świąteczne” i wskazaniem na miesiąc Edycji Konkursu, którego Reklamacja dotyczy.

Reklamacje otrzymane po upływie wskazanego w ust. 3 niniejszego paragrafu terminu nie będą rozpatrywane. O przyjęciu Reklamacji do rozpatrzenia decyduje data wysłania Reklamacji drogą elektroniczną do Organizatora.

5. Reklamacje rozpatruje Komisja Konkursowa, która sprawuje nadzór nad prawidłowym przebiegiem postępowania reklamacyjnego.

6. Komisja Konkursowa rozpatrując Reklamacje stosuje postanowienia niniejszego Regulaminu.

7. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora.

8. O decyzji Organizatora w przedmiocie Reklamacji, Uczestnik zostanie powiadomiony pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej

§ 14

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Treść Regulaminu dostępna jest pod adresem URL:

na Stronie Internetowej Organizatora i wchodzi w życie z dniem 16 Grudnia 2019 r.

2. Prawem właściwym dla zawarcia Umowy jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Konkursie.

3. W celu złożenia przez Uczestnika rezygnacji z uczestnictwa w Konkursie (wypowiedzenie Umowy), Uczestnik zobowiązany jest przesłać w formie elektronicznej pod adres szczeniaki.fci@gmail.com, oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy. Oświadczenie Uczestnika zawierające prośbę o usunięcie jego pracy z Konkursu, jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa w Konkursie.

4. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika do celów związanych z realizacją Konkursu jest równoznaczne w skutkach ze złożeniem przez Uczestnika oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy.

5. Organizator usuwa pracę Uczestnika w ciągu 48 godzin (czas wymagany ze względów technologicznych) po otrzymaniu takiego oświadczenia.

6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn:

a. zmianę przepisów prawa regulujących zasady i organizację Konkursu, wpływającą na wzajemne prawa i obowiązki lub zmianę interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;

b. zmianę sposobu przeprowadzania Konkursu spowodowaną wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi.

7. W przypadku dokonania zmiany w Regulaminie, Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Serwisie oraz za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail podany przez Uczestnika w ramach rejestracji w Serwisie.

8. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia w Serwisie względem Uczestników, którzy wcześniej nie akceptowali Regulaminu. W przypadku Uczestników, którzy zaakceptowali Regulamin, mają oni prawo do rezygnacji z uczestnictwa w Konkursie w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują wobec Uczestników, którzy zaakceptowali Regulamin po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim.

9. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Załącznik nr 1 do Regulaminu konkursu „Zdjęcie Świąteczne”